Oct 8, 2010

WeLc0mE t0 my bLog!!

This is my third acc blog.
why i start blogger again..??this is becoz of my friend Tieta..hihihi =)
Let me intr0duce my self..my name is Nurul Syazwani Binti Md Zaki (owner's blog)..
u can call me wanie (ramaikn nama ni)or wanylulubelle..
why lulubelle coz dlu aku terlalu minat brang dye..hihihi
aku dilahirkn dr rahim mak aq pada 30 November 1989 (nk hadiah =P)dan dibesarkan di keramat dalam 4 dan
n0w menetap di Wangsa Melawati, Kuala Lumpur..
i'm graduate fr0m Kolej Profesional Mara Ayer Molek, Melaka in Diploma in Accounting.
TQ =)


p/s: f0r more inf0rmation boleh lar follow my blog..

2 comments:

t h e s c r a w l said...

huhu terharu aku.
hehehe
btw aku the 1st follower kau. :p

WaNie Lulubelle said...

tau xpe..jgn r tharu sgt..hihihi

Copyright© All Rights Reserved diaryoflulubellewany.blogspot.com