Jul 11, 2012

Happy 1st Anniversary..!

060712-First of all, happy anniversary to us..Pejam celik pejam celik dah setahun dah setahun kteorang lalui susah-senang, suka-duka bersama.. yeah genaplah setahun saya bersama MSJ.. dialah yang banyak buat saya ketawa,nangis & kenal erti bahagia..segala2nya buat saya.. saya cuba buat yang terbaik untuk hubungan saya dengan MSJ.. InsyaAllah kalau MSJ jodoh saya, merasa lah korang makan nasi minyak kami..(gatal :D)

Kteorang dah lalui pelbagai rintangan.. Alhamdulillah semuanya dapat diatasi..buat MSJ, terima kasih sebab banyak bersabar dengan perangai saya.. Saya sangat happy with both of us.. I'll always pray to Allah, hope our love relationship last and never dies.. InsyaAllah..

I Trust And Love You (ITALY)~~!!!

No comments:

Copyright© All Rights Reserved diaryoflulubellewany.blogspot.com